Polarizarea

Sistemele Familiale Interne atribuie acestui cuvant o instanta in care doua sau mai multe Parti Protectoare 💡 adopta puncte de vedere opuse si intra in conflict sau in competitie pentru atingerea unor obiective opuse. Polarizarile nu sunt simple dezacorduri, sunt contradictorii, competitive. 🔑 Fiecare Protector crede ca stie cel mai bine, si adesea dezbat unul cu celalalt calea cea mai buna de urmat, asa ca iau partea si formeaza echipe. Apoi, fiecare dintre ei devin din ce in ce mai extremisti de teama ca cealalta Parte sa preia controlul si astfel pot sa blocheze legatura cu Sinele.

Polarizarile inspira adesea anxietate, iar un alt Protector ne poate indeparta de aceasta anxietate, ceea ce ne face adesea sa uitam ca polarizarea chiar exista. Pe masura ce aceasta continua sa escaladeze, alte polarizari apar, se compun si cresc in complexitate. Cu cat mai polarizat este ecosistemul nostru interior, cu atat mai destabilizat si mai extrem devine.

Informatii cheie despre Polarizari

🔑 Polarizarile pot duce la Protectori in exil

Nu exista Parti rele, dar actiunile unora ii pot face pe altii sa se clatine. Asa ca se polarizeaza, iar uneori, cand o Polarizare este lasata nerezolvata, duce la transformarea unei parti in 💡 Protectori in exil.

Protectorii care reusesc sa exileze cu succes alte Parti creeaza, fara sa vrea, mai multa polarizare, pentru ca 🔑 Vom avea intotdeauna Parti. Nu putem sa-i supunem pe Protectori prin lupta sau sa-i facem sa se opreasca.

🔑 Avem dreptul si responsabilitatea de a spune Nu

[…]aceasta parte care apare si care spune Nu, in jurul varstei de un an si jumatate sau doi ani, pe care in intelepciunea noastra o numim cei doi ani teribili, ceea ce, apropo, este un punct de vedere foarte centrat pe adulti, nu-i asa? De ce este teribil? Pentru ca este incomod pentru noi, adultii. Ar fi mult mai frumos daca copiii ar putea spune Da tot timpul. Hei, e timpul pentru cina. E timpul pentru cina. Da.

Dar natura nu face asta. Acel Nu este […] o necesitate de dezvoltare, iar noi avem etape de dezvoltare prin care trecem. Asadar, de ce […] este important sa invatam cum sa spunem Nu? De fapt, de ce nu spunem Da inainte de a invata cum sa spunem Nu? Pentru ca, din punct de vedere al dezvoltarii si de-a lungul vietii, daca nu stim sa spunem Nu, Da-urile noastre nu inseamna nimic. Asadar, pentru ca Da-ul sa fie semnificativ, trebuie sa stim sa spunem Nu.

Acum, pentru ca vointa copilului sa se dezvolte in fata puterii coplesitoare si a fortei fizice a parintelui, natura trebuie sa ridice un mic gard, asa cum ati pune un mic gard in jurul unei mici plante pe care o cresteti si nu vreti ca iepurii sau caprioarele sa o manance. Acel mic gard pentru a proteja lumea incipienta in curs de dezvoltare a copilului este acel Nu, acea rezistenta, acea rezistenta automata la orice sentiment de constrangere sau autoritate. Si (fara) acel Nu, copilul nu-si poate da seama de propriile preferinte.

– 👤 Gabor Maté

Multi dintre noi am fost invatati ca a spune Nu ne face rai. Asa ca o Parte Protectoare a noastra a inceput 🛡️ Sa le faca pe plac celorlalti sau chiar a preluat 🛡️ Codependenta cu credinta gresita ca ignorarea sau chiar exilarea propriilor ⭐️ Nevoi si Dorinte este ceea ce inseamna sa fii o persoana buna. Am fost recompensati sau laudati pentru ca am facut-o si pedepsiti pentru ca nu am facut-o. Acum, cand ne simtim chiar si tentati sa spunem Nu, mai ales persoanelor pe care le iubim sau pe care vrem sa ne placa, apar vinovatia si Anxietatea, chiar si autocritica intensa🛡️ Critica.

Dar singura persoana pe care trebuie sa o multumim este noi insine.

De fiecare data cand ai de ales intre a dezamagi pe altcineva si a te dezamagi pe tine insuti, datoria ta este sa dezamagesti pe acel altcineva. Datoria ta, de-a lungul intregii tale vieti, este sa dezamagesti cat mai multi oameni pentru a evita sa te dezamagesti pe tine insuti.

– Glennon Doyle, Untamed

Cum sa spui Nu

FOMO este legat de faptul ca nu vrei sa dezamagesti oamenii si de paaftul ca iti faci griji pentru felul in care vei aparea in fata lor.

Putem spune Nu si totusi sa ne mentinem relatiile. Nu trebuie sa evitam sau sa minimalizam comunicarea – putem oferi o comunicare contextuala si sa explicam de ce spunem Nu, astfel incat oamenii sa stie ca nu este ceva personal.

  • „Multumesc pentru grija ta, doar ca nu prea caut sfaturi in acest moment.”
  • „Suna amuzant, multumesc ca m-ai invitat. O parte din mine vrea sa merg, dar trebuie sa raman acasa.” ”Sunt obosit / am un proiect la care lucrez din greu, asa ca am nevoie de timp pentru mine.”

Putem avea incredere in relatiile noastre si putem avea incredere ca cealalta persoana va intelege. Daca nu o face, poate ca merita sa reevaluam relatia.

Vinovatia dupa ce spui Nu

Am internalizat convingerea ca a spune Nu ne face o persoana rea. Putem sti intelectual ca nu suntem rai, dar totusi ne simtim vinovati.

  • „Creez relatii autentice in care conteaza si nevoile mele.” Stabilirea unor limite care iti fac loc intr-o relatie.
  • Emotiile sunt temporare, si asta va trece.
  • „Ceilalti au voie sa aiba sentimente negative atunci cand spun nu.” Au voie sa fie suparati. Asta nu inseamna ca au voie sa te maltrateze. Ei pot fi suparati fara sa te faca de rusine sau sa te invinovateasca.
  • „Disconfortul de acum este mai bun decat resentimentele de mai tarziu.”
  • ”Vinovatia este o durere in crestere.” Este un capat de traseu, dovada a unei poveri.

🔑 Partile polarizate pot folosi corpul ca pe un camp de lupta

Atunci cand partile sunt intr-o mare polarizare, o Parte poate folosi corpul pentru a pedepsi, domina sau exclude o alta Parte. Apoi, cealalta Parte foloseste corpul intr-un mod diferit. Ele folosesc corpul ca un camp de lupta.

🔑 Toate partile se pot polariza

Orice Parte in orice rol se poate polariza cu Parti in orice alt rol.

Protectorii proactivi vs. protectorii reactivi

Cele mai multe polarizari, desi nu toate, au loc intre 💡 Protectorii proactivi si 💡 Protectorii reactivi. Protectorii Proactivi sunt atenti. Nu le place sa piarda controlul si nu vor ca oamenii sa se supere pe noi. Intre timp, Protectorii Reactivi ne fac adesea sa facem lucruri in mod compulsiv si nu prea tin cont de consecinte, asa ca cei doi se polarizeaza adesea.

Protectorii si Exilatii

Partile Protectoare 💡, atat Protectorii Proactivi 💡 cat si Protectorii Reactivi 💡, se pot polariza cu Exilatii 💡. Uneori, Exilatii nostri se pot identific cu noi si pot actiona in viata noastra, polarizand cu un Protector care vrea sa ii tina in exil si departe de ceea ce isi doresc. Alteori, un Exilat poate aparea si vrea sa-si exprime durerea, in timp ce un Protector polarizat va lucra pentru a-l tine ascuns.

Protectorii proactivi vs protectorii proactivi

Atunci cand 💡 Protectorii proactivi se polarizeaza, ei sunt adesea conflictuali, dar complementari.

Exemple:

  • 🛡️ Munca excesiva vs 🛡️ Amanarea.
  • Da vs. Nu

Protectori interni vs Protectori externi

Polarizarea se intampla in lumea externa tot timpul. 🔑 Partile noastre influenteaza alte persoane.

🔑 „Daca este intens, este al tau”

  • Eu nu sunt enervant, ceva din tine s-a enervat.
  • Nu sunt incrancenati, ceva in mine s-a incrancenat.
  • Noi nu suntem rai, ceva in ei se simte critic.
  • Nu trebuie sa ne revendicam evaluarile altora despre noi, pozitive sau negative.

De asemenea, daca avem o reactie emotionala puternica fata de cineva, cum ar fi ura, frica, anxietate, Obsesii sau dorinta intensa, daca prezenta lor se simte grea si ocupa mult spatiu in mintea noastra, probabil ca este vorba de 🛡️ Proiectie sau transfer la mijloc – o Parte din noi care se agata de ceva ce inca nu am metabolizat si care este starnita de o parte din cealalta persoana sau situatie. Aceasta este ceea ce unii numesc un Flashback emotional.

🔑 Putem iubi Partile cuiva doar atat cat iubim Parti similare din noi insine. Intre timp, daca ne lipseste Claritatea ☀️ sau Atentia 🕯️ pentru a vedea cand proprii nostri Exilati sunt activati, este probabil ca Protectorii sa se amestece si sa reactioneze, ceea ce este probabil sa declanseze Protectorii celeilalte Parti si adesea duce la polarizare externa.

Cand Partile noastre reactioneaza:

  • In primul rand: este vorba despre propriile noastre Parti, altfel reactia nu ar fi atat de intensa.
  • In al doilea rand: este vorba despre cealalta persoana, ne poate oferi informatii despre Partile sale.

Verifica mai intai cu Partile tale inainte de a te implica cu cealalta persoana.

  • Un exercitiu (You-Turn) poate ajuta Partile sa fie vazute si sa se simta in siguranta pentru a se dezmetici. Daca spui ca te vei intoarce la ele si nu o faci, aceste reactii nu vor face decat sa devina mai mari si mai puternice. Ia-ti timp sa te asculti pe tine insuti.
  • Daca aceasta reactie se intampla mereu si mereu, este un capat de pista si o oportunitate de a 🕯️ explora ecosistemul nostru interior.

🔑 Polarizarile creeaza cicluri vicioase

🔑 Polarizarile pot fi un semn ca 🕯️ Limitele trebuie sa fie puse la punct

🔑 Polarizarile ne pot face sa ne simtim blocati si contribuie masiv la incarcatura noastra cognitiva

Atunci cand simtim ca avem „prea multe pe farfurie”, lucrurile de pe farfurie reprezinta Incarcatura noastra Cognitiva. 🔑 Mintea nu poate retine atat de mult. Cu cat adunam mai multe lucruri in farfurie si cu cat ne ia mai mult timp sa le eliberam, cu atat mai grea devine Incarcatura noastra Cognitiva si cu atat mai multe resurse interioare sunt necesare pentru a o gestiona.

Cu cat folosim mai multe resurse interioare pentru a tine evidenta acestor lucruri, cu atat mai putin avem la dispozitie pentru a face efectiv ceva in legatura cu ele. S-ar putea sa nu stim nici macar cum sa incepem. Apoi, s-ar putea sa avem proiecte care devin din ce in ce mai urgente, iar panica de ultim moment nu ne motiveaza – ne inchidem si fereastra noastra de toleranta se micsoreaza, pe masura ce Protectorii nostri reactivi devin mai activi.

Acest lucru poate duce la…

  • Oboseala
  • Incetinire in luarea deciziilor
  • Burnout
  • 🛡️ Evitare
  • O cursa a gandurilor
  • Dereglare emotionala
  • Suprasolicitare

Anatomia incarcaturii cognitive

Orice lucru care necesita vointa sau concentrare contribuie la incarcatura noastra cognitiva.

Atunci cand ne confruntam cu o alegere, o problema, o intrebare, un lucru pe care trebuie sa il rezolvam, o Parte din noi il urmareste si isi asuma responsabilitatea pentru el. Acest lucru poate arata ca un gand constient („Fa acest lucru.”) sau chiar se poate intampla in subconstient, ca un „Moment Ah-ha!”, cand ne amintim brusc raspunsul la o intrebare cateva zile mai tarziu, dupa ce am incetat deja sa ne mai gandim in mod constient la ea.

Greutatile si polarizarile (atat cele interioare, cat si cele exterioare) contribuie masiv la Incarcatura noastra cognitiva. 🔑 Protectorii nostri se straduiesc sa ne mentina in siguranta si stabilitate si fac acest lucru asumandu-si anumite responsabilitati pe care 🔑 recunosc cu usurinta ca sunt epuizante si stresante. De asemenea, Exilatii nostri detin Poveri in loc sa joace rolul pentru care sunt cu adevarat meniti. Atunci cand 🔑 Eliberam Partile de rolurile lor si 🔑 ne rearmonizam ecosistemul interior, reducem substantial Incarcatura Cognitiva si nevoia noastra de a folosi vointa pentru a face lucrurile.

🦮 Cum sa-ti usurezi Incarcatura cognitiva

Incarcatura noastra Cognitiva este, intr-un fel, o lista de elemente care trebuie eliminate. In linii mari, o putem elibera in cateva moduri:

🕯️Progresand spre satisfacerea ei.

🕯️Eliberand resursele interioare. Renunta, detaseaza-te, descarca-te, jeleste-o daca nu o poti satisface. Elibereaza resursele interioare, astfel incat sa poti face alte lucruri care necesita aceste resurse.

Ar putea fi la fel de mic si de simplu ca si cum ai da volumul mai mic la casetofonul masinii pentru a vedea mai bine sau ca si cum ai face amendamente cu oamenii pe care i-am nedreptatit.

Avertisment

Unele dintre aceste strategii pot deveni Capcane ale Eficientei, in care, in loc sa le folosim pentru a ne oferi suficient spatiu pentru a ne ocupa de ceea ce avem pe masa, pur si simplu ne ingramadim si mai mult si ne lasam oricum coplesiti. 🕯️ Atentia este esentiala.

Aceste strategii pot fi folosite si de Partile Protectoare. Acesta nu este un lucru rau, desi se poate transforma intr-o strategie de ingrosare a zidurilor Zonei noastre de Confort, astfel incat Partile Protectoare sa devina din ce in ce mai ezitante sa intre in Zona de Crestere pentru ca ne simtim mai bine.

🕯️ Journaling

🛠️ Obiective si intentii

🕯️Dezabonarea de la e-mailurile de marketing

🕯️Obiceiuri si rutine

🕯️Instrumente care economisesc timp si energie

⭐️ Ordonarea Vietii

🕯️Postul de stimulare

🕯️Pe masura ce eliminam stimularea unui simt, celelalte devin exponential de sensibile si active. Daca devenim coplesiti sau suprastimulati de unele simturi, ne putem reduce incarcatura cognitiva prin 🕯️ Pendularea catre altele sau ⭐️ OrdonareaVietii.

🕯️ Sa nu facem nimic

🔑 Principiile, regulile, etichetele si judecatile sunt prescurtari mintale nascute din experienta

🕯️Oferiti Partilor Protectoare niste 🛠 instrumente noi care sa le ajute sa fie mai eficiente in munca lor

⭐️ Practica Partilor Protectoare

🕯️ Dezidentificarea

🛠 Harta partilor

🦮 Cum se inmoaie si se rezolva polarizarile

🕯️Despovararea prin procesul IFS

☀️ Conectare prin intermediul ⭐️ Comunitatii

🕯️ Limite

🕯️Acceptarea radicala, renuntarea la control.

🕯️ Miscare si exercitii fizice 👟

🦮 Cum sa iei decizii

🕯️Doliu si 🦮 Cum sa-ti simti sentimentele

🕯️Simplificare ⭐️ Intretinerea si treburile casnice – curatarea spatiului tau iti poate elibera mintea

De ce se polarizeaza partile

  1. Dinamica puterii si homeostazia🔑 Protectorii sunt dedicati mentinerii ideii lor de siguranta, echilibru si homeostazie, si 🔑 Fiecare Protector crede ca stie cel mai bine
  2. Protejarea 💡 Exilatilor 🔑 Familia noastra interioara este un ecosistem, Protectorii nu sunt niciodata doar de unii singuri. Exista Exilati vulnerabili care sunt protejati, iar Protectorii 🔑 sunt dedicati sa mentina ideea lor de siguranta, echilibru si homeostazie. Protectorii implicati in polarizare ar putea proteja aceiasi sau diferiti Exilati.
  3. Distragere
  • 💡 Partile Protectoare se pot folosi de o polarizare pentru a ne distrage atentia de la aprofundarea ecosistemului nostru. Uneori ramanem blocati in 💡 Oboseala luarii unei decizii pentru ca exista ceva mai profund cu care trebuie sa lucram, dar Protectorii nostri nu vor ca noi sa mergem acolo.
  • Daca doua Parti 💡 refuza sa se retraga sau sa faca un pas inapoi, sau daca incep sa vina mai multe, intreaba-le daca incearca de fapt sa aduca in discutie ceva important sau daca incearca sa iti distraga atentia.

🦮 Cum se inmoaie si se rezolva polarizarile

Atunci cand partile noastre se polarizeaza, poate fi usor sa ne identificam cu oricare dintre Parti si sa cadem intr-un ciclu de rusine si de Auto-invinovatire care ne trimite in spirala. Dar Partile noastre nu sunt rele pentru ca isi fac treaba – 🔑 Nu exista Parti rele.

Partile noastre nu sunt problema – poverile lor sunt problema, iar Partile 🔑 nu sunt poverile lor.

Cand 💡 Exilatii sunt capabili sa se descarce, la fel pot face si Partile lor 💡 Protectoare.

Cu cat mai raniti sunt Exilatii 💡, cu atat mai polarizate sunt Partile Protectoare 💡. Protectorii sunt doar atat de polarizati pe cat trebuie sa fie pentru a-si proteja Exilatii, iar cu cat sunt mai polarizati, cu atat se vor placea mai putin unul pe celalalt. Unele Polarizari sunt mai complicate de ajutat decat altele.

Atunci cand incepem sa lucram cu o Parte, Partile Polarizate sunt adesea primele care apar pentru a interveni ca Parti ingrijorate.

Cele mai multe polarizari au cel putin trei parti implicate: doua parti aflate in opozitie una cu cealalta si un mediator nelinistit.

Mediatorul lucreaza neobosit pentru a decide cum sa se ocupe de ele, de partea cui sa fie, ce decizie sa ia – ar putea face o lista de argumente pro si contra si apoi sa incerce sa convinga o parte sau alta sa faca sau sa nu faca ceea ce crede ca este o idee buna.

Putem ajuta aceasta parte sa inteleaga ca nu trebuie sa se descurce – ca se poate relaxa, inmuia si face un pas inapoi, astfel incat 💡 Sinele sa poata intra fie sa medieze conversatia, fie sa ia decizia inteleapta.

Este important sa nu va investiti intr-o parte a conflictului fata de cealalta. Daca ne trezim ca luam Partea cuiva, ne identificam cu o alta Parte.

Pasul 1: Intrati in contact cu una dintre Parti

  • F1 – Gasiti Partea
  • F2 – Concentreaza-te asupra Partii
  • F3 – Puneti-o in evidenta

Pasul 2: Depistati si desprindeti-va de mediator

  • F4 – Simtiti

Acest lucru va va spune daca exista un Mediator in jur care incearca sa decida de partea cui ar trebui sa va pozitionati.

  • F6 – Aflati care ii sunt temerile

Asigurati-l pe Mediator ca ajutorul este pe drum si ca exista o alta cale de a rezolva aceasta problema. Nu este treaba lor sa decida.

Va puteti folosi respiratia si tonul vocii pentru a-i ajuta sa se relaxeze.

Pot avea incredere in dumneavoastra sau in terapeutul IFS? Pot avea incredere ca puteti sta cu dilema si sa faceti ceva in afara de a va gandi ce sa faceti? O decizie va veni mai tarziu.

Pasul 3: Accesati energia Sinelui de catre ambele parti

  • Accesati Calitatile Sinelui ☀️ de catre toate Partile implicate, chiar daca este vorba doar de ☀️ Curiozitate.
  • Daca nu sunteti sigur Cate parti sunt implicate, intrebati pur si simplu. Ramaneti ☀️ curios: „Este una, doua sau mai multe? Se cunosc intre ele?”.
  • In acest moment, deseori arata ca niste copii mici.

Pasul 4: Ascultati mesajul neextrem de ambele Parti

Parcurgeti 💡 Cei 6 F ai sistemelor familiale interne cu o Parte.

Fiecare sistem stie exact cu ce Parti de ordine trebuie sa se lucreze. Intreaba cu cine vor Partile tale sa inceapa, cine trebuie sa fie Partea Focalizata 💡. Uneori este evident cu care Parte sa incepi, alteori poti alege doar una.

Care este sentimentul tau despre unde sa te concentrezi? Separat sau impreuna? Care este mai prezenta, mai urgenta? Unde te simti atras?

Ai nevoie de mai multa directie?

  • Daca cineva este „castigator”, incepe cu acea Parte.
  • Daca este vorba de un Protector Proactiv vs. un Protector Reactiv, Protectorul Reactiv este adesea o alegere mai buna, deoarece este mai reactiv si te baga in necazuri. Daca Protectorul Reactiv este greu de atins, incearca sa lucrezi prin 💡 Cei 6 F ai Sistemelor Familiale Interne cu Partile Ingrijorate. Daca nu reusesti, probabil ca te-ai identificat cu un Protector ingrijorat. Incearca o scanare corporala 🧘 si concentreaza-te pe tot ceea ce constientizezi. Gaseste puncte de reper si fii cu acele Parti.
  • Daca este un Protector Proactiv vs. un Exilat, incearca sa te concentrezi pe Exilat. Negociati cu Protectorul Proactiv daca trebuie. Cand un Exilat este dezvaluit, asigurati-va ca va amintiti de el, anuntati-l ca va veti intoarce la el la un moment dat. Intrebati unde se afla un loc sigur pentru el pana cand ne vom putea intoarce la el dupa ce vom vorbi cu cealalta Parte.

Este obisnuit ca cealalta parte a polarizarii sa intervina in calitate de Parte Preocupata in timp ce tu te familiarizezi cu cealalta Parte. Recunoaste-o, asculta-o si intreaba-o daca poti continua sa cunosti Partea Focalizata 💡 pe cont propriu.

Daca refuza, ei devin Partea Focalizata pentru o vreme – fa toti pasii ca si in cazul primei parti. Partea Focalizata initiala ar putea, de asemenea, sa intervina ca Parte Ingrijorata. Este perfect normal sa existe un oarecare du-te-vino.

Pasul 5: Validarea si negocierea

Cand ajungem la F6- Aflati-le temerile, vom incepe sa luam in considerare Exilatii pe care ambele Parti ii protejeaza.

  • Ambele Parti protejeaza acelasi Exilat? Daca da, ii putem intreba daca stiau asta si sa observam cum reactioneaza la aceasta descoperire.
  • Sunt Exilati diferiti?
  • Nu trebuie sa se placa unul pe celalalt, doar sa inteleaga ca si cealalta parte se straduieste din greu sa 🔑 sa ne tina in siguranta si sa nu ne copleseasca – ca incearca sa faca acelasi lucru in moduri diferite. De multe ori, cei doi se inmoaie putin aici pentru ca isi dau seama ca cealalta parte nu este rea – pentru ca 🔑 Nu exista Parti rele.
  • Au nevoie de propriul lor timp individual cu Sinele sau trebuie sa vorbeasca unul cu celalalt cu Sinele ca mediator?

Pasul 6: Eliberati Exilatii

  • In cele din urma, una sau ambele Parti ale unei polarizari ne vor permite sa ne apropiem de Exilatul (Exilatii) lor, astfel incat sa putem parcurge cu ei toti 💡 Cei 6 F ai Sistemelor Familiale Interne.
  • Uneori putem ramane cu o singura Parte a unei polarizari pe tot parcursul, alteori s-ar putea sa fie nevoie sa trecem de la o Parte la alta.

Rezultatul final

In cele din urma, este posibil sa ajungem intr-un loc in care sa putem ajuta Exilatii din ambele Parti si sa finalizam intregul Proces IFS si astfel sa rezolvam polarizarea. Odata ce o polarizare este rezolvata, problema poate disparea complet din viata noastra si avem mai multe resurse, deoarece Exilatii sunt liberi, iar Protectorii pot lucra mai putin sau pot iesi complet din slujba lor.

Alternativ, ne putem trezi capabili sa luam o decizie increzatoare ca Prezenta sau putem descoperi ca decizia corecta nu este niciuna dintre cele doua optiuni pe care Partile noastre credeau ca le avem (vezi 💡 Gandirea in alb si negru) si putem alege o a treia optiune, mai complexa.

Nu trebuie intotdeauna sa vindecam Exilatii pentru a ajunge in acest punct. Uneori, Protectorii nostri se relaxeaza doar prin faptul ca sunt vazuti, auziti si acceptati – aceasta este puterea conexiunii ☀️.

Practici de lucru cu polarizarile

🧘 Meditatia Dilemei

🧘 Exercitiu de polarizare cu doua maini

🧘 Partile la masa rotunda

Ar trebui să vorbim cu partile polarizate impreuna sau separat?

Depinde dacă sunt capabile să vorbească între ele. Dacă cele două Parti protejează Exilati diferiti, probabil ca nu pot vorbi între ele si se vor lupta pur și simplu. Intalniti fiecare Parte separat, apoi vindecati-le Exilatii. Daca protejeaza acelasi Exilat, probabil ca pot vorbi impreuna.

 

Fragmente despre IFS din Integral Guide